Friday 13 December 2013

Promotion for December 2013 .......OMEGAGUARD...saya suka !! saya suka !!

Salam n hai semua.

Belum terlambat lagi kan nak sembang on benefits of Omegaguard??.. of coz belum terlewat. Saya sangat sangat sangat suka makan Omegaguard. Bila dah ada promotion ni, dah dua set 6 plus 1 saya dah beli. Ramai customer yang sangat berminat dengan Omegaguard disebabkan kebaikannya yang merangkumi dari peringkat umur kanak-kanak sampai ler ke warga emas. Kakak and abang saya yang ada masalah cholestrol level tinggi, mmg dah turun tak sempat habiskan sebotol omega pun lagi. Mmg mantap kan???
Omegaguard boleh ada kat dalam pelbagai set shaklee. Antaranya:

Set Kurus
Set Sendi
Set Minda
Set Darah Tinggi
Set kanak-kanak yang picky eater
Set Kulit
Set Asma
Set Resdung
Set Mengandung

......banyak lagi laa.....

Yang saya nak share kat sini, ialah saya dah makan omegaguard sebelum keluar set promotion lagi. Almost a year saya dah start makan omegaguard (from now on saya just call it omega which is referring to omegaguard , senang sikit nak type...). Saya start makan omega firstly, sebab saya nak increase imuniti badan saya. Saya ni jenis orang yg ada alahan. Habuk sikit, bersin....bau tajam sikit, bersin...bangun pagi, bersin...perubahan cuaca mendadak...saya bersin!...Example masuk kereta beraircond (sejukkan?) dari luar yg bercuaca panas......mmg wajib la saya bersin dalam kereta tu nanti. kalau keluar kereta dari beraircond ke tempat luar yg panas pun  sama gak. Saya akan bersin!

Saya punya bersin bukan tahap mcm orang biasa bersin tu. Mau nyer bersin sampai 10x kali kot minimum. Ya Allah!!!! siksa...! Kalau saya bersin kat umah, saya rasa satu row umah saya boleh dgr saya bersin. Power kuat tahap gaban bersin saya tu.

Tapi now alhamdulillah.....semenjak makan omega dengan izin Allah, bersin saya mmg sgt sgt sgt banyak dah berkurang. Bersin saya dah tak teruk macam dulu. Hidung pun dah tak berair lagi. Eczema saya pun  dah banyak sembuh. Dah tak de gatal2x lagi. Pada masa yang sama saya tetap minum Energy Soy Protein.(ESP). ESP membantu penyerapan vitamin pada tahap yg optimum. So, ESP mmg tak pernah saya skip..

Another thing that saya suka pasal omega ni, is omega can control cholestrol level. Saya ni basically, orang nampak saya jenis kurus. Bila perasan kurus, apa lagi,,,,,saya terus ambil kesempatan makan dengan amount yg banyak dan suka mengunyah. Paling saya suka chocolates and anything that cheesy.....so yummy!!!!...lasagna, pizza, mayonis, cheesy wedges, cabonara...u name it....semua saya telan. Thus, mmg la saya takut cholestrol level saya naik. So, sebelum perkara buruk berlaku, saya terus ambik omega. 2 biji sehari. So far cholestrol level masih lagi ok!!

and u know what? Omega can burn lemak dalam badan kita ni, lebih laju berdesup berbanding ngan lecithin. Again, due to saya ni suka makan....saya telan omega siap2x....please....burn all my lemak b4 it is getting worst. Amin....

Sebab tu saya tak pernah tak makan omega. Bila saya mengandung, saya juga makan omega... Omega boleh supply DHA kat baby dalam kandungan. Good for brain development and also for the eyes. Banyak kan kebaikan omega ni??...Not to forget, bila dah bersalin pun.....saya keep continue makan omega sebab omega boleh burn lemak saya yg terlebih waktu pregnant dulu also supply DHA kat baby saya sebab saya breastfeed....

Mmg sangat best best best makan omegaguard!!! InsyaAllah masalah body saya ni, boleh dikurangkan dengan Omega,of coz dengan izin Allah jua. 

Kalau u all beli omega masa promo ni, u beli 6 botol omega u dapat percuma satu botol omega lagi. Plus automatic, pembeli tu jadi ahli. taaraaa,......jimat!!! jadi ahli secara percuma. Jimat dah yuran ahli yg sebanyak rm76 including postage. jimat kan???? pastu.....mereka yg berminat nak online bizz macam saya ni.....saya sangat alu2x kan utk terus beli set promo omega ni.....sebab saya pasti akan bantu mereka yg nak cari side income. saya akan beri guideline one to one. Saya akan include u all yg committed utk online bizz dalam FB and wasap group kita org yg semuanya saling tolong-menolong. Group kita org mmg MANTAP!!!

Sesiapa yg nak order Omegaguard or nak saya bantu u all cari side income, sms/whatsapp saya, Norazlina 0192773385 anytime will do!! 

Assalamualaikum! 
 





        

No comments:

Post a Comment