Wednesday 10 December 2014

Saya paling happy. Collagen Shaklee datang lagi.

Salam semua,

Teruja sangat bila Shaklee antar sms kata starting today till 31 December 2014 ada collagen promo. Memang mantop!!!! Beli 3 kotak collagen shaklee dapat percuma 1 kotak lagi ok???. Bukan tu jer, dapat lagi free keahlian Shaklee. Best!!!! Dapat lagi cash back!!!!! Best!!!!

Bulan december ni saya declare bulan kecantikan . Apa tidak nyer, promo Shaklee buat semua relate ngan mencantikkan kulit. Vitamin E and Vitamin C pun promo gak bulan ni. All in all , bulan ni promo utk cantikkan kulit. Khas utk lelaki dan wanita yg jaga ketrampilan!!!!

Ok back to collagen. Collagen shaklee ni adalah terbaik sebab COLLAGEN sangat hot stuff selain dari ENERGY SOY PROTEIN kat Shaklee ni. Collagen Shaklee ni terbaik, effective, selamat sbb ujian klinikal telah pun dijalankan. And it was found out that penggunaan collagen shaklee mmg memberi kesan positif selepas 8 minggu penggunaan contohnya meningkatkan kadar kelembapan kulit, mengurangkan kedut dan garisan halus, rambut pun makin cantik, kuku pun makin nice......

Ini la sumber collagen iaitu dari sisik ikan merah. And.....ada lagi 7 component lain yg sangat bagus utk setiap individu iaitu ekstrak biji Camelia Japonica, ekstrak pfaffia, ekstrak kulit kerangan laut, lactobacillus acidophillus, vitamin C, vitamin B2 and vitamin B6. Terbaik kan?...


Me n Aliya Zulaikha 

Me n Ayishah Amira

Ye.....ini la saya , Norazlina Idris.....Alhamdulillah saya bersyukur amalkan pengambilan collagen shaklee. Saya rasa kulit muka saya makin lembap, garisan halus pun dah makin kurang, paling best, jeragat saya pun makin pudar. Kalau dulu2x , kulit saya mmg kering. Tona warna pun tak sekata. Ye laaaa.....umur makin bertambah kan?.. So, mmg la kulit muka tu makin kering, makin nak kedut ler tu...seb baik terjumpa collagen ni....I like !!!!!!

later sambung lagi ye pasal nak kulit cantik ek? Nak gi pasar malam. Nak beli stok barang masak gak utk anak2x n family. 

Wassalam

xox: Norazlina .....keep on living in in good health yeahh!!!!






No comments:

Post a Comment