Monday 9 September 2013

Mula-mula beli utk pakai sendiri ...now seronok plak dapat side income....

Assalammualaikum n Salam Sejahtera ....Salam 1Malaysia....(giiituuu sekali...hihihi)

Today's entry saya nak citer mcm mana saya blh "ter" bekecimpung dlm online bizz shaklee ni. Firstly, saya hanya lah pembeli tegar vitamin shaklee. Almost a year saya consume and still consuming because saya sgt berpuas hati dengan keberkesanan supplement  Shaklee ni. Ada gak member saya ajak join online bizz mcm beliau buat...tapi disebabkan dulu saya pernah gak berbizz tapi bukan online dan bizz dulu tu separuh jalan je....terus saya padam minat nak berniaga.

So, masa berlalu begitu sahaja. Hanya pakai sendiri dan no side income but... the effectiveness of Shaklee's supp is no doubt!!!  It is just i have no side income compared to my friend yang consume and still dapat side income!!!....

Rugi ler kan if saya tak join online bizz ni melihatkan kejayaan demi kejayaan kawan saya tu dapat?? Saya pun contact kawan saya, nama beliau, Suwaibah, gtau saya nak buat shaklee online bizz..This is my ID no 889946 (terus display Shaklee Independent Distributor no tuuuu) ....dalam cuba cuba online bizz tu mmg saya pasang niat terussss....saya nak buat "Sehabis Terbaek!!!"....omputih kata "All out" ler kan???  ...So, i really follow apa yg "mak" Suwaibah ajar...listen n do it....Susah payah pandai pandai ler cari jalan nak survived sambil2x bertanya cara n tunjuk ajar dari "mak" Suwaibah.

Walaupun side income tu menjadi faktor utama ak buat bizz ni, tapi antara faktor lain yg mengukuhkan niat saya nak online bizz shaklee are as follows:

1. Product adalah HALAL, dipercayai and keberkesanan tahap terbaik!!

2. Product dah sedia ada...tak perlu cari pemborong...

3. Cara nak beli product blh through calling, emailing or faxing, suruh Shaklee post ke umah kita. Settle!!! tak perlu abihkan masa n duit gi ambik barang. Buat penat je drive kereta, cari parking, bayar duit parking n bayar duit minyak kereta (plus duit minyak main naik kan???).

4. Mmg ada training disediakan oleh pihak Shaklee. Tapi klu kita tak nak pergi, sapa pun tak paksa kita utk pergi. Kita bebas utk plan activity kita sendiri or bersama family. Nak pergi pun blh ajerr..Dapat ilmu gak.

5. Bizz ni adalah secara online...YEAYYY!!!...sesuatu yg saya idamkan. This is because my life still macam biasa tak berubah apa2x pun. Saya dapat luangkan masa masak utk anak2x tanpa terkejar2x (masak saya style sempoi jer....kurang pandai dlm topic memasak ni...), lepak tgk tv with family, weekend plan nak beriadah ke berjalan window shopping ke setakat keluar makan ke....semua maintain mcm biasa. Heaven!!!!! compared ngan bizz-bizz zaman dulu2x yg rasa semakin kurang masa ku ngan family.

5. Ada smartphone? or ada laptop? and ada internet?? mmg dah blh sgt buat bizz online ni...fully utilize all those facilities....at least biarla kita bermuka buku dan sambil tu dapat duit ...kan best???

6. Promot barang Shaklee semua guna smartphone or laptop also can...semua di hujung jari...nak dapat product info?, testimoni? discussion ngan group bizz member yang lain on any topic pun through online ajer...(whatsapp kan ader??)....

ok....panjang dah ni....will continue later. Nway, those who are interested to know details on this online bizz , nak cari side income yg tiada penghujungnya (the best part!!!)....saya blh gtau secara percuma jer....just sms/whatsapp Norazlina @0192773385. or search Facebook "Norazlina Idris" and pm saya ....

Semoga kehidupan kita dilindungiNya and diberkatiNya...Amin...

Wassalam....





No comments:

Post a Comment