Sunday 8 September 2013

Nak susu badan banyak?

Salam n Hai all..

Masa kelahiran anak pertama n kedua mmg tak di exposed kan dgn info and surrounding on direct breastfeed and also bf mom yg rajin mengeoam buat stock susu kat umah. So, maybe ini dijadikan alsan oleh saya utk redha je susu badan blh bagi kat anak masa tu around 3 mths je. 

Bila ada anak ketiga, dah jumpa surrounding ngan bf mom yg suka mengepam and dpt gak la a few info on how to boost susu badan banyak. Tapi susu badan tak byk mana gak. So terus buat kesimpulan saya ni jenis susu badan x banyak. What to do.   Pasrah la kononnyer. Hihihi

Bila lahir anak ke empat , tu dia.......masa tu baru ada member introduce shaklee supplement set tambah susu badan.....Alhamdulillah....dapat la saya meyusu badan ke anak ke 4 sampai umur setahun... Pastu now syukur lagi i am 33 weeks pregnant.  This time saya proceed ambik set pregnant supplement shaklee plak. Persediaan utk susu badan byk pada initial stage and also for baby's development as well. 

Apa yg saya cuba nak emphasize kat sini, susu badan sikit tak blh dijadikan alasan. Sebab dulu saya pun mcm tu tapi now no more. Klu kita berusaha utk byk kan susu badan. Biar lah dah anak ke 4 baru nak sedar diri kan??? yg pasti kita berusaha n pasti dgn izinNya, byk la susu badan kita. Yg penting jgn cepat putus asa. Ada petua or supplement yg disyorkan, tak salah kita mencuba. Meh nak tunjuk apa ada dlm set shaklee ni ok?

Set tambah susu badan :

1. ENERGY SOY PROTEIN
2. ALFALFA
3. OMEGAGUARD
4.  B-COMPLEX

Nak detail info or free consultation n harga runtuh utk shaklee supp, blh sms/whatsapp saya Norazlina @0192773385. SID (shaklee independent distributor) no: 889946. Cepat contact saya!

No comments:

Post a Comment