Tuesday 4 February 2014

My birthday in year 2014

Salam n morning all,

Nawaitu nak selalu update blog. At least seminggu sekali ke, tapi apakan daya....masih belum mampu utk luangkan masa setiap minggu. Cerita tu nak disembangkan , mmg ada. Tapi timing tu selalu macam busy je.

Last weekend was my birthday 25 jan. Since now saya dah active buat bizz, saya pun request kat husband nak mini ipad. Retina display lagi. Hahaha. Pastu minta husband buat surprise on the mini ipad tu. Hahahahah. Boleh tak mcm tu? Kita yang minta specific nak hadiah apa, after that suruh husband tercinta buat surprise kat saya? Ngehnhehngeh.....sengal kan? Tak kisah la...asalkan ada surprise yet hadiah tu menepati citarasa i....Suka ! Suka! Plus my husband mmg buat serious punya surprise. Apart from the mini ipad, ada hadiah lain....jam baby G. Huhuhu. Dah lama kempunan jam ni since zaman belajar kat USM lagi. Sadis tak?? Tgk je la member pakai masa tu.

On my birthday tu, saya bawa husband n anak2x lunch kat Shogun, Sunway Pyramid. Bawa tempat favourite food saya and ayishah amira. Kita org dua ni, mmg suka makanan sushi. Yang lain tu, terpaksa la layan je laaa. Birthday i kan? Belanja kat tempat yg kita suka ja laaa...sangat selfish! Huhuhu.....makan mmg tak ingat dunia. Husband pun cakap makan macam tak pernah jumpa makanan. Tapi mmg rasa tak puas makan sushi tu. Rasa nak melantak lagi. Haaa......itu dah cukup menunjukkan sifat tidak bersyukur.....nauzubillah.....tertiba ada kesedaran. Tapi serius, saya mmg sangat suka makan sushi.







Lepas asar, kita org gerak ke Kuantan cuz ada kenduri kawen sedara kat sana. Kita org lepak kat homestay cuz kenduri tu hari Ahad. Malam dah spi homestay tu, tertiba ada org bawa kek secret recipe nyanyi happy birthday kat saya. ya Allah sangat happy. Thanks to Nine for the surprise. Kena plak tgh hari makan sushi je kan? Bila dah malam menjelma, perut sangat la lapar. Bila kek secret ,recipe sampai.....jadi lagi sekali rupa org tak pernah jumpa makanan. Hahahaha.

Apa2x saya sangat happy.

No comments:

Post a Comment